Így játszunk mi - Avagy a kedvenc M.A.G.U.S. háziszabályaink
Az oldal előző változatán egy 10-es toplista várta a rajongókat, de tegyük fel a kérdést: Miért pont 10 szabály lenne a fontos? És meddig szabályBővebben...
IRC-től a Roll20-ig, asztali szerepjáték online
Emlékszem. Volt egyszer két akció. Az egyiket Mindenkinek néven hirdette akkor még a MATÁV, a legnagyobb hazai vezetékes telefon szolgáltató, aBővebben...
Campaign Cartograper 3+ Abszolút kezdőknek
10000 Forint nem kevés pénz. Nem az az összeg amit a legtöbben egy hirtelen érzelmi döntés után elköltenének. Az imupulzusvásárlás ennélBővebben...
Régi? Új? Rendszer?
Amikor a Delta Vision felvetésére, hogy házi rendszereket is vártak jeleztem sok embernek van / volt kész rendszere, de nem küldték el ezért /Bővebben...
Csak egy kép a karakteredről I - Alapoktól a koncepcióig
Egy kép a karakteredről. Sokszor csak ennyit kívánsz. Csakhogy nem sok olyan egyszerű azt prezentálni. Sokak szerint a probléma ott kezdődik, hogyBővebben...

Olvasóink értékelése: 0 / 5

Csillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktív

Gondolkodtam, hogy megéri-e megírni ezt a cikket. Napról-napra, hétről-hétre, hónapról-hónapra változott a platformok helyzete. Az üzeti felhasználóknak sokáig el lehetett mondani: A Windows Mobile verziókon nem igazán élnek meg a kártevők, a Windows Phone 8.x platform pedig ezeket kizárta. De ez sem gamereknek, sem szerepjátékosoknak nem volt fontos szempont. És egy programozói csoportba is nehezen linkelném be az írást. Az adott oprendszerrel foglalkozó csoportok kapcsán viszont a csapból is ez folyik. De eszembe jutott egy kérdés: Mit mondok az XBOXra? A Kinectre? Vagy, ha nem Gamer kérdez, mit fogok mondani az Azure platformra? Tény: A váltás, ha Windowsos telefont használsz, csak idő kérdése. Szinte elkerülhetetlen. Tény az is, hogy nem csak telefon terén merült fel a váltás kérdése. És ez az utóbbi magyarázatra szorul.

Olvasóink értékelése: 0 / 5

Csillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktív

NotBoobRaider

Szeretném hinni, hogy egy szerepjátéknál nem a grafika a fontos, mert amit látunk azt így is úgy is kiegészíti a képzeletünk. Szeretném hinni... Mert látom azt, hogy a MUD és MUSH műfaj ma sem halott, az meg ugye teljesen szöveges. És ugye a MUSH szerepjáték. De közben látom azt, hogy a fórumos RPGk jelentős részén annyi minden mozog, vonja el a tekintetett a szövegről, hogy az már fáj. Mert "legyen szép és az teremti meg a hangulatot". Legyen szép a D&D Beyound is, de az senkit sem zavar, hogy ugyanazt a könyvet újra vehetjük meg csak azért, hogy tudjunk online játszani. És közben a BioWare bejelentette, hogy nem lesz több frissítés a Mass Effect: Andromeda-hoz. Egy szerepjátéknak indult valami döntően azért bukott el, mert nem jó a grafikája.

Olvasóink értékelése: 0 / 5

Csillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktív

Andromeda MultiAz év legjobban várt játéka, ami kapcsán az első balhé az animációkról, karakter modellekről szól. Az igazság az, hogy 10, 20, sőt akár 30 éve is voltak jó játékok és az arcmimika akkor sem volt élethűbb ennél, és ez most sem zavar egy idő után. A játék jelentős része ugyanis nem arról szól, amit látsz, hanem jelentős részben arról, amit hozzá képzelsz. Ha nem így lenne megjegyeznéd, hogy számos esetben egy nagyobb kolónián is 0 WC, 0 mosdó, 0 konyha van. Minden vizuális és játéktechnikai elem (beleértve a multiplayer lövöldözést is) egy eszköz, ami lehetővé teszi, hogy ennél időben és térben is sokkal nagyobb dolgot elképzeljünk. És azt kell mondja, nem is rossz eszköz.

Olvasóink értékelése: 0 / 5

Csillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktív

Elf kollégával esett meg az a furcsa eset, hogy valakinek megemlítette a Warhammer Online-et [a pontos körülményeket tőle lehet megtudni], mire az illető visszavágott, hogy a Warhammer Online mennyit nyúlt már a World of WarCraftből meg az egész Warhammer dolog mekkora egy lenyúlás. Ha ott vagyok, biztosan akkorát röhögök, hogy az alvó lakótársam a fejével töri be a plafont alkotó félig elmállott gipszkartont. Persze az illetőnek elmagyarázásra került az amit az alábbi oldalakon igyekszem majd tárgyalni, csak egy kicsit más megvilágításban, mint önjelölt Blizzard védelmezőnk. Ne értsen félre senki, semmi bajom a Blizzard játékokkal, de ez a fölvetés megmozgatott néhány neuront, annak a következménye ez a bizonyos betűlavina.

Olvasóink értékelése: 5 / 5

Csillag aktívCsillag aktívCsillag aktívCsillag aktívCsillag aktív

Zombie Army Trilogy cover artNem is olyan régen, körülbelül két hónapja jött ki egy játék, mint a tavalyi zombi mánia sereghajtója. Két hónapos játékról dőreség volna review-t írni tekintve hogy a kétharmada remake, azt meg hogy mit tud az új engine már tavaly júliusban láttuk. Nem is ez az érdekes benne, hanem az alapfelvetés. Erről fogok most írni, ugyanis hasonló munkák Cthulhu fronton is kezdtek föltünedezni. Az emlegetett játék pedig nem más, mint a Nazi Zombie Army Trilogy.

Előre szólok, hogy a horogkeresztek és egyéb náci jelképek itt bizony elő fognak fordulni akárcsak a Harmadik Birodalomban. Most pedig tessék kinyitni a Necronomicon-t a 666. oldalon és irány előre.

Útvonal

Aktuális gondolatok

Ha saját szerepjátékot alkotnál, legyen az első kérdés az: Van-e valami olyan játék, amivel játszanál, de nem elérhető a piacon?

Bejelentkezés

Kereső